every things you need
 
 
یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 15:8 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 Apple iPad mini WiFi-16GB

 

طبق اعلام قبلی، اپل روز 23 اکتبر در کنفرانسی که در شهر San Jose ایالت California برگزار شد، اولین تبلت 7.9 اینچی خود را با نام iPad Mini معرفی کرد. iPad Mini ، تبلتی 7.9 اینچی است که رقیب مستقیم Google Nexus محسوب می‌شود. همانند iPad 2، صفحه نمایش iPad mini دارای دقت 1024x768 بوده و متاسفانه به صفحه نمایش Retina مجهز نیست. اما به هر حال این صفحه نمایش برای یک تبلت 7.9 اینچی کاملا مناسب به نظر می‌آید، چرا که با توجه به تکنولوژی LED-Backlit IPS به کار رفته در این صفحه نمایش تضمین کننده عملکرد بسیار خوب آن خواهد بود.. طبق ادعای اپل، فضای کاری صفحه نمایش 7.9 اینچی iPad mini نزدیک به 30 درصد بیشتر از رقیب مستقیم آن، یعنی Google Nexus است. از لحاظ طراحی بدنه، ضخامت iPad mini تنها 7.2 میلی‌متر است که آن را به یکی از باریک‌ترین تبلت های ساخته شده تا به امروز تبدیل کرده است. همانند iPhone 5، آی پد mini نیز از سیستم ماشین کاری جدید این کمپانی استفاده کرده است و لبه های آن آنودایز شده می‌باشند. در ضمن، وزن آن نیز فقط 310 گرم است که راحتی کار با آن را چندین برابر می‌نماید. پردازنده‌ی این تبلت، چیپ Apple A5 است یعنی همان مدلی که در iPad 2 استفاده شده بود. همچنین پردازنده گرافیکی این تبلت PowerVR SGX MP4+ می‌باشد که در کنار 512 مگابایت حافظه رم، سخت افزاری قدرتمند را با توجه به نرم افزار بی نقص آن تشکیل می‌دهند. دوربین به کار رفته بر روی آی پد مینی یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که به دیافراگم f/2.4 عکس‌هایی با کیفیت را به ثبت می‌رساند. کیفیت فیلم برداری این دوربین نیز FullHD می‌باشد. همچنین یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی برای انجام مکالمات تصویری در قسمت جلویی تبلت تعبیه شده که با کیفیت HD فیلم برداری می‌نماید و برای انجام مکالمه تصویری بسیار مناسب است. این تبلت مجهز به نسخه 4 بلوتوث می‌باشد. همچنین سنسور های شتاب سنج و ژیروسکوپ نیز بر روی این تبلت قرار گرفته است. جک 3.5 میلی متری هدفون و یک درگاه رعد( Lightning ) نیز شکاف‌های موجود بر روی این تبلت هستند. خواننده نقد و بررسی این تبلت فوق‌العاده باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:- وزن 312 گرم
پردازنده:Apple Dual-core ARM Cortex-A9 Proccessor, Apple A5 Chipset 1GHz
دیسک درایو:دیسک درایو حافظه ای SSD 16 GB
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 7.9 اینچ
امکانات:WiFi - بلوتوث - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - microUSB
سایر مشخصات:Apple IOS iOS 6 - کارکرد باتری حدود 10 ساعت مرورگری اینترنت یا پخش موسیقی و ویدئو ساعت
نام ها ديگر : Apple iPad mini WiFi 16GB
                                                             

 



ادامه مطلب ...


جمعه 26 آبان 1391برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 Apple iPhone 5 - 16GB

انتظارها به پایان رسید و بالاخره کمپانی شناخته شده اپل مدل جدید تلفن همراه خود را با نام iPhone 5 معرفی نمود. این گوشی بعد از مدل‌های 2G، 3G، 3GS، 4 و 4S نسل ششم تلفن‌های همراه ساخت اپل محسوب می‌گردد. در طراحی اصلی این گوشی از نظر ظاهری نسبت به مدل پیشین یعنی iPhone 4S تحول خاصی ایجاد نگردیده است. اما در تکنولوژی ساخت، اپل یک‌بار دیگر شگفتی ساز شد و در حالی که صفحه نمایش و ابعاد مدل جدید آن نسبت به 4S بزرگ‌تر شده است، گوشی به میزان قابل توجهی سبک‌تر و باریک‌تر ساخته شده است، یعنی با قطر تنها 7.6 میلی‌متر و وزن تنها 112 گرم!!! این می‌تواند یک رقابت جالب با کمپانی‌های دیگر باشد که با افزایش اندازه صفحه نمایش، وزن گوشی‌ها را نیز افزایش می‌دهند. جنس بدنه مانند تمامی محصولات ساخت اپل از بهترین کیفیت و از جنس شیشه و آلومینیوم ساخته شده است. صفحه نمایش 4 اینچی این گوشی مانند مدل قبلی از نوع رتینای LED-backlit IPS TFT و با رزولوشن 1136×640 پیکسل می‌باشد. مغز متفکر آیفون 5، چیپ جدید A6 است که طبق اعلام این کمپانی قدرت پردازشی و پردازش گرافیکی آن 2 برابر مدل قبلی است. دوربین این گوشی تفاوت زیادی نسبت به مدل قبلی نداشته است. یک دوربین 8 مگا پیکسلی با دیافراگم f/2.4 ولی با قدرت پردازش بالاتر که طبق ادعای اپل، کیفیت عکس‌های آن نیز بهبود یافته است. کیفیت فیلم برداری این دوربین نیز بهتر شده و طبق ادعای اپل لرزشگیر دست، عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهد.یکی از قابلیت‌های مهمی که به آن اضافه گردیده، قابلیت پانوراماست که به کمک آن می‌توان عکس‌هایی با کیفیت 28 مگاپیکسل نیز ثبت نمود. نرم افزار این گوشی نسخه جدید از کم نقص ترین سیستم عامل تا به امروز یعنی iOS است. iOS 6نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی کرده و بیش از 200 قابلیت جدید به آن افزوده شده است. به لطف بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش، این گوشی به جای چهار سطح، پنج سطح از برنامه‌ها را نشان می‌دهد. کیفیت صدا و مکالمات این گوشی با استفاده از سه میکروفن، بسیار بهتر گردیده است. همچنین، با تجهیز این گوشی به یک مبدل پنج مغناطیسی، کیفیت بلندگو نیز بهبود چشم گیری داشته است. با پشتیبانی این گوشی از شبکه های پر سرعت 4G LTE با حداکثر سرعت 100Mbps و همچنین شبکه های HSPA+ ، DC-HSDPA و Wi-Fi و صفحه نمایش 4 اینچی، حداکثر لذت مرورگری اینترنت با بالاترین سرعت را تجربه خواهید نمود. نهایتا باتری این گوشی نیز نسبت به مدل قبلی مقداری بهتر شده و امکان مکالمه ممتد تا 8 ساعت و مرورگری اینترنت تا 10 ساعت را به شما خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌ها و توانایی‌های این گوشی فوق‌العاده، با ما در نقد و بررسی آن همراه باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 112 گرم
پردازنده:Apple A6 Chipset , Dual Core CPU
حافظه:حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی LED-backlit IPS TFT با دقت رتینا و لمسی خازنی (Capacitive Touchscreen) - اندازه 4.0 اینچ - 1136 × 640
دوربین:8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل iPhone OS نسخه iOS 6.0 - PDF
سایر مشخصات:هندزفری - قطب نما - زمان انتظار 225 ساعت - زمان مکالمه 8 ساعت
Apple iPhone 5 - 16GB
برای نقد و بررسی به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 60309
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید