every things you need
 
 
جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, :: 7:58 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 از اولین‌باری که جنسیس کوپه در کره معرفی شد تا به امروز بیش از 4سال می‌گذرد اما در همین مدت زمان کوتاه هم این خودرو توانست توجهات بسیاری به خود جلب کند که نشان از استقبال خوب مشتریان از آن نیز هست؛ جنسیس کوپه را می‌توان سکوی پرتاب هیوندای به دنیای اسپرت‌های دیفرانسیل عقب دانست . . .

مدت‌ها بود که مدیران هیوندای خبر از شروع پروژه‌ای جدید برای خلق یک اسپرت دیفرانسیل عقب می‌دادند. اعتقاد اولیه کارشناسان بر این بود که این خودرو نسل آتی یا حداقل جانشین هیوندای کوپهخواهد شد. حتی در سال 2008 نیز که هم خط تولید هیوندای کوپه متوقف شد و هم جنسیس کوپه برای نخستین‌بار رونمایی گشت، این ایده بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده بود اما خوشبختانه خودروساز کره‌ای افکار دیگری در سر داشت. آن‌ها بدنبال تکرار خاطرات هیوندای کوپه نبودند؛ آن‌ها یک اسپرت واقعی می‌خواستند تا بتواند در بازارهای جهانی برای خودش شخصیت مستقلی داشته باشد! استفاده از پلت‌فرم جنسیس سدان اولین جواب آن‌ها برای عملی کردن این ایده بود.

2013 Hyundai Genesis Coupe

به هرحال نسل اول جنسیس کوپه در سال 2008 میلادی معرفی شد. این خودرو در سال 2009 به بازار ایالات‌متحده رسید و در آنجا به عنوان مدل 2010 فروخته شد. داستان نسل اول جنسیس کوپه برای چهارسال همچنان ادامه داشت تا آنکه در سال 2011 و در جریان نمایشگاه خودروی دیترویت، اولین فیس‌لیفت آن بصورن رسمی به جهانیان معرفی گشت.

2013 Hyundai Genesis Coupe

مدل‌های 2013 جنسیس کوپه دارای قیمت پایه‌ای 24,250 دلار هستند درحالیکه قیمت مدل‌های 2012 آن از 22,250 شروع می‌شود. این تفاوت قیمت را می‌توان با توجه به بهبود کارایی خودرو و سطح بالاتر تکنولوژی‌های بکار رفته در آن منطقی دانست اما خوشبختانه هنوز هم جنسیس کوپه در برابر قیمتش کاملا مقرون به صرفه است؛ قیمتی که او را در بازه رقابتی فورد موستانگ، شورولت کامارو LT ، دوج چلنجر، نیسان 370Z و حتی سایون FR-S در آمریکا یا سوبارو BRZ در سایر بازارها قرار می‌دهد.

علاوه‌بر بهبود فنی پیشرانه‌ این خودرو، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدل‌های 2013 جنسیس کوپه را می‌توان گیربکس هشت سرعته اتوماتیک آن دانست که واقعا کار را برای رقیبان این خودرو سخت‌تر کرده است.

2013 Hyundai Genesis Coupe

همانطور که می‌دانید مدل‌های سابق جنسیس کوپه با سه گیربکس مختلف عرضه می‌شوند؛ مدل‌های 2.0 لیتری توربو هم با شش سرعته دستی و هم با پنج سرعته اتومات و مدل‌های 3.8 لیتری نیز هم با شش سرعته دستی و هم با شش سرعته اتوماتیک ZF. اما در مدل‌های 2013، هم نسخه‌های 2.0 لیتری اتومات و هم نسخه‌های 3.8 لیتری اتومات از این به بعد با گیربکس هشت سرعته (شیفت‌ترونیک) عرضه می‌شوند. مدل‌های دستی نیز همگی از نوع شش سرعته خواهند بود.

درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 60326
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید