every things you need
 
 
شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

نوري:

به دلم افتاده بود که در ليست تيم ملي جا دارم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پس از اينکه ليست تيم ملي اعلام شد و من جايي در آن نداشتم به دلم افتاده بود که ملي‌پوش هستم.


محمد نوري در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دعوت شدنش به تيم ملي فوتبال کشورمان در دقايق پاياني سفر به مجارستان، اظهار داشت: پس از اينکه ليست تيم ملي روز سه‌شنبه اعلام شد، در ذهن خودم اين فکر را کردم که شايد به خاطر نتايج پرسپوليس، کي‌روش روي من خط قرمز کشيده بود.

وي افزود: باور کنيد به هيچ عنوان ناراحت نبودم چون مطمئن بودم که پرسپوليس در هفته‌هاي آينده به مراتب نتايج بهتري خواهد گرفت و جاي خود را در تيم ملي پس مي‌گيرم.

نوري ادامه داد: خدا خواست و همانطوري که به دلم افتاده بود به تيم ليست ملي اضافه خواهم شد، اين اتفاق افتاد و جا دارد که از اعتماد کادر فني تيم ملي تشکر کنم.

هافبک پرسپوليس خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه مدتي بازيکنان تيم ملي از هم دور بودند به نظر من اردوي مجارستان بسيار مفيد خواهد بود. از طرف ديگر تونس که بايد برابر آن تيم بازي تدارکاتي انجام دهيم، فوتبالي تقريبا شبيه به لبنان انجام خواهد داد. اميدوارم کادر فني اين اعتماد را به من بدهد که در بازي‌هاي تيم ملي به ميدان بروم و خودم را ثابت کنم.

نوري خاطرنشان کرد: تمام ملي‌پوشان پرسپوليس سعي خواهيم کرد با تمرينات خوب در اردوي تيم ملي آماده و سرحال به جمع قرمزپوشان برگرديم تا انشاءالله با بازي‌هاي خوب و نتايج بهتر هواداران را از نگراني بابت نتايج ضعيف در چند بازي اول خارج کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 60310
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید