galaxy ای دیگر
 
every things you need
 
 
شنبه 27 آبان 1391برچسب:, :: 11:55 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 

:: نقد و بررسی Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100 - 16GB
از لحاظ طراحی، تفاوت محسوسی بین این مدل و مدل سال گذشته یعنی GALAXY Tab 7.0 Plus مشاهده نمی شود. ضخامت GALAXY Tab 2 نسبت به مدل سال گذشته نزدیک به 0.6 میلیمتر افزایش یافته ولی تغییری در وزن آن ایجاد نشده است. این مدل نیز همانند مدل سال گذشته تنها 344 گرم وزن دارد که آن را به یکی از سبکترین تبلت های موجود در بازار تبدیل کرده است. به همین دلیل نگه داشتن آن حتی با یک دست بسیار راحت و لذت بخش است. کاور پشتی این تبلت از جنس پلاستیک تیتانیومی ساخته شده است که کیفیت بسیار خوبی داشته و به دلیل اینکه اثر انگشت را جذب نمی کند، همیشه ظاهر تمیز خود را حفظ می کند.

GALAXY Tab 2 همانند مدل های گذشته از صفحه نمایشی هفت اینچی استفاده می کند. این صفحه نمایش از دقت 600x1024 بهره می برد که تراکم پیکسلی 170 را ارائه می دهد. این تراکم پیکسلی برای نشان دادن جزئیات دقیق و متون صفحات اینترنتی بسیار مناسب است. سامسونگ در صفحه نمایش این تبلت از پنل Super PLS LCD استفاده کرده است که رنگ های بسیار زنده و طبیعی را تولید کرده و زاویه دید فوق العاده بالایی دارد.

در بالای این صفحه نمایش، وب کم 0.3 مگاپیکسلی تبلت قرار دارد که برای انجام مکالمات تصویری استفاده می شود. اگر تبلت را بصورت عمودی نگه دارید، در سمت راست آن از بالا به ترتیب، کلید پاور، کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و سنسور مادون قرمز تبلت قرار دارند. در سمت چپ تبلت نیز شیار مموری کارت قرار دارد که از کارت های حافظه microSD با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت پشتیبانی می کند. اگر نسخه 3G این تبلت را تهیه کرده باشید، در کنار شیار مموری کارت، شیار میکرو سیم کارت نیز قرار دارد. در بالای تبلت تنها جک هدفون 3.5 میلیمتری قرار دارد. در پایین آن نیز درگاه اتصال و شارژ تبلت به علاوه دو بلندگوی استریوی آن قرار دارند و در نهایت در پشت تبلت دوربین 3.2 مگاپیکسلی آن قرار دارد که متاسفانه به فلاش مجهز نیست.

در قلب این تبلت پردازنده دو هسته ای TI OMAP 4430 با فرکانس یک گیگاهرتز به همراه یک گیگابایت حافظه RAM می تپد. این پردازنده همان مدلیست که در گوشی Galaxy Nexus نیز استفاده شده است و پردازنده فوق العاده قدرتمندیست.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم در دو طرف شیار اتصال تبلت به کامپیوتر، دو بلندگوی استریو قرار دارند. این دو بلندگو، کیفیتی فراتر از سطح انتظار ما از یک تبلت را ارائه می‌دهند. به همین دلیل می‌توان گفت که این تبلت بسیار مناسب علاقه‌مندان به موسیقی است.

یکی از مهمترین و بهترین امکانات اضافه شده در GALAXY Tab 2 7.0 سیستم عامل آن است. این تبلت بطور پیش فرض از آخرین نسخه سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 4.0 استفاده می کند. این سیستم عامل نسبت به نسخه های قبلی، پیشرفت های چشمگیری داشته است و سامسونگ با قرار دادن رابط کاربری سریع و کاربردی TouchWiz بر روی آن، امکانات قابل توجهی به آن اضافه کرده است. محیط نرم افزاری به لطف پردازنده بسیار قدرتمند دو هسته ای و حافظه RAM بالا، بسیار روان است و می‌توانیم بگوییم که به جز حالتی که از تصویر پس زمینه متحرک استفاده کردیم، تقریبا هیچ‌گونه کاهش سرعتی هنگام کار کردن با این تبلت مشاهده نکردیم. سامسونگ تعداد زیادی برنامه کاربردی به طور پیش فرض بر روی این تبلت قرار داده است که برای مثال می‌توان به فایل منیجر، برنامه حرفه ای تدوین عکس و ویدئو، دفترچه یادداشت و آفیس اشاره کرد.

همان‌طور که انتظار داشتیم، مرورگری اینترنت با GALAXY Tab 2 7.0 بسیار لذت بخش است. از فلش به طور کامل پشتیبانی می‌شود و حتی صفحات اینترنتی سنگین نیز به راحتی و به سرعت باز می شوند.

به لطف پردازنده قدرتمند دو هسته ای و یک گیگابایت حافظه RAM، پخش فایل های ویدئویی Full HD 1080p برای GALAXY Tab 2 هیچ مشکلی نیست. به علاوه این تبلت به طور پیش فرض از اکثر فرمت های ویدئویی نظیر DivX و Xvid پشتیبانی می کند.

همانند اکثر گوشی‌ها و تبلت های کمپانی سامسونگ، GALAXY Tab 2 نیز از برنامه عکاسی مربوط به رابط کاربری تاچ ویز استفاده می‌کند. این برنامه بسیار کامل و مجهز است و امکانات بسیار زیادی دارد. متاسفانه عکس‌های گرفته شده با دوربین این تبلت از کیفیت رضایت بخشی برخوردار نیستند. نه تنها دوربین این تبلت از فوکوس ثابت استفاده می‌کند، بلکه به فلاش نیز مجهز نیست به همین دلیل کیفیت عکس‌های گرفته شده به خصوص در فضاهای کم نور، پایین‌تر از حد متوسط بوده و نویز زیادی دارند. خوشبختانه کیفیت فیلمبرداری HD این تبلت خیلی بهتر از عکاسی آن است. فیلم های گرفته شده با این تبلت جزئیات قابل قبولی را نشان داده و از کیفیت صوتی بسیار مناسبی برخورداند.

باتری 4000 میلی آمپری این تبلت می‌تواند با مصارف روزمره سبک تا سه روز کامل شارژ دهی کند که برای یک تبلت هفت اینچی با پردازنده ای دو هسته ای، میزان بسیار خوبیست. حتی در مصارف سنگین‌تر، GALAXY Tab 2 می‌تواند حداقل یک روز کامل را شارژ دهی کند.

در مجموع نمی توان گفت که GALAXY Tab 2 یک تبلت شگفتی آفرین است ولی با این وجود، یکی از بهترین تبلت های هفت اینچی موجود در بازار است. این تبلت امکانات فراوانی دارد که مطمئنا خریداران خود را نا امید نخواهد کرد. از مزایای اصلی این تبلت می توان به بهره گیری از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، باتری بسیار قدرتمند و سنسور مادون قرمز اشاره کرد. شاید تنها نقطه ضعف این تبلت، کیفیت عکاسی ضعیف آن باشد ولی باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که در کل دوربین های عکاسی بر روی تبلت ها، کاربرد فراوانی ندارند. در نهایت GALAXY Tab 2، یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار و برای کسانی به دنبال یک تبلت کوچک با امکانات فوق العاده می گردند، بسیار مناسب است.

صفحه نمایش با کیفیت با روشنایی بالا و زاویه دید عالی
بلندگوهای شفاف و با کیفیت
کیفیت ساخت بالا
پردازنده دو هسته ای قدرتمند
مجهز به برنامه های بسیار خوب تدوین عکس و ویدئو
بهره گیری از سیستم عامل اندروید 4.0 به طور پیش‌فرض
باتری قدرتمند

دوربین ضعیف

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 60253
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید