every things you need
 
 

other images are in the Continuation text

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 27 آبان 1391برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

  VS

این كشمكش همیشه میان هواداران و كارشناسان فوتبال وجود داشته كه چه كسی بهترین بازیكن جهان است. در هر دهه یا دوره‌ای این اختلاف‌نظرها وجود داشته و تا زمانی كه فوتبال زنده است نیز ادامه خواهد داشت.

حالا این سوال مطرح است كه كریستیانو رونالدو بهتر است یا لیونل مسی؟ 


تهران امروز ، مقایسه فنی این دو سوپراستار این روزهای فوتبال دنیا می‌تواند تا قسمتی پاسخ این پرسش را بدهد كه كدام‌یك از آنها فوتبالیست كامل‌تری است و شایستگی انتخاب به‌عنوان بهترین بازیكن جهان را دارد. 
روزنامه ماركا به‌تازگی در مقایسه‌ای به بررسی ابعاد مختلف بازی این دو ستاره پرداخته و در هر قسمت توانایی آنها را مورد تحلیل قرار داده است. این روزنامه در پایان به این نتیجه رسیده كه اگرچه مسی در سال 2009 عنوان بهترین بازیكن جهان را كسب كرد اما كریس رونالدو بازیكن كامل‌تری است البته این انتخاب ماركا كه به‌شدت هوادار رئال است و از 10 مورد بررسی شده در شش قسمت ستاره پرتغالی این تیم را بهتر دانسته چندان دور از ذهن نیست. سایت گل نیز با نگاهی به این مقایسه چند تغییر در آن ایجاد كرده است. 

1 - بازی تیمی: مسی 8/ رونالدو 7 (انتخاب سایت گل: مسی) 
در این قسمت هیچ شكی نیست. رونالدو بیشتر به‌عنوان بازیكنی شناخته می‌شود كه متكی بر بازی فردی است و تلاش می‌كند یك‌تنه تیمش را به پیروزی برساند. برخلاف او، مسی كه از تكنیك بالایی برخوردار است بیشتر به كار تیمی اهمیت می‌دهد و بارها در طول مسابقه با همبازیانش مثل دنی آلوس، ژاوی یا زلاتان ابراهیموویچ یك و دو می‌كند یا همبازیانش را در موقعیت گل قرار می‌دهد. 

2 - تكنیك فردی: رونالدو 9/ مسی 9 (انتخاب سایت گل: مساوی) 
هر دو این بازیكنان بسیار تكنیكی هستند و هیچ شكی نیست كه در كنترل توپ، دریبل و شوت كمتر بازیكنی می‌تواند با آنها رقابت كند. این شاید دشوارترین قسمت این بررسی باشد كه با توجه به تكنیك هر دو بازیكن یكی را انتخاب كرد. 
3 - قدرت بدنی: رونالدو 10/ مسی 7 (انتخاب سایت گل: مسی) 
كریستیانو به وضوح از رقیبش بلندتر، قوی‌تر و عضلانی‌تر است و برخلاف او مسی كوچك‌اندام و به لیونل كوچك معروف است. با این حال مسی نشان داده كه اندازه چندان مهم نیست. مرد آرژانتینی به‌خوبی می‌داند كه چگونه از قد كوتاه و هیكل كوچكش استفاده كند و حریف را به دردسر بیندازد. مسی با استفاده از این مزیت كه مركز ثقل بدنش پایین است به‌خوبی تعادل خود را حفظ كرده و مدافعان را به دردسر می‌اندازد. او كه تنها 1.69 متر قد دارد تا جایی كه ممكن است روی پایش می‌ایستد و به قلب دفاع حریف می‌زند. اگرچه رونالدو فیزیك بهتری دارد اما مثل مسی نمی‌تواند از آن به‌خوبی استفاده كند. 
4 - سرعت: رونالدو 9/ مسی 8 (انتخاب سایت گل: رونالدو) 
دیگر بخش دشوار این مقایسه مربوط به سرعت این دو بازیكن است كه هر دو در آن بسیار عالی هستند و با استفاده از آن می‌توانند هر دفاعی را با دردسر مواجه كنند البته كاملا نمی‌توان مشخص كرد كه كدام‌یك سریع‌تر هستند و در حركت با توپ بهتر عمل می‌كنند. وقتی مسی پا به توپ می‌شود متوقف كردن او بسیار دشوار است و به‌نظر می‌رسد توپ به پای او چسبیده. تغییر مسیرهای ناگهانی‌اش كه با سرعت بالایی انجام می‌شود یكی از ظرافت‌های كار اوست. در سوی دیگر رونالدو از پاهای بلندش برای برداشتن قدم‌های بلند در دویدن مانند یك غزال استفاده می‌كند البته نه به‌خوبی دوست نزدیكش، یوسین بولت. ستاره پرتغالی از سرعتش برای جا گذاشتن حریف و مدافعان استفاده می‌كند و سعی می‌كند به سرعت از كنار آنها عبور كند. 
5 - دریبل: مسی 10/ رونالدو 8 (انتخاب سایت گل: مسی) 
رونالدو یك بازیكن دریبل‌زن صرف نیست و نمی‌تواند هیچ‌گاه با كسی مثل مارادونا مقایسه شود. پا عوض كردن‌ها، سرتوپ‌ زدن یا فریب با بدن اصلی‌ترین شیوه‌های او برای پیروزی در نبردهای یك به یك است و به‌راحتی می‌تواند با سرعت خوبش حریف را جا بگذارد. با این حال او از آن دسته بازیكنانی نیست كه پنج یا شش نفر را دریبل كند. مسی در این زمینه مسلما برتر از رونالدوست. 
6 - شوتزنی: رونالدو 9/ مسی 8 (انتخاب سایت گل: رونالدو) 
مسی مهاجمی نیست كه موفقیتش بستگی به قدرت شوتش داشته باشد. زمانی كه او مقابل دروازه قرار می‌گیرد ترجیح می‌دهد به بهترین نحو توپ را از دروازه‌بان عبور دهد تا اینكه مثل رونالدو با شوتی سهمگین موقعیت را از دست بدهد. قدرت پای راست رونالدو یكی از خصوصیت‌های بازی اوست. شوتزنی فقط به قدرت آن نیست و دقت نیز بسیار مهم است. 
7 - پاس: رونالدو 9/ مسی 9 (انتخاب سایت گل: مسی) 
رونالدو هیچ‌گاه در منچستر یك پاسور نبود اما در تركیب رئالی‌ها بهتر كار كرده و هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گل قرار می‌دهد. البته این پاس‌ها خیلی فوق‌العاده نیستند. در مقابل مسی در كنار نفراتی چون ژاوی و اینی‌یستا در دادن پاس‌های عمقی تبحر خوبی پیدا كرده است. مرد آرژانتینی در لالیگای امسال پنج و رونالدو تنها یك پاس گل داشته‌اند و به‌خوبی می‌توان تفاوت این دو بازیكن را حس كرد. 
8 - ضربه سر: رونالدو 9/ مسی 7 (انتخاب سایت گل: رونالدو) 
اگر در بخش‌های قبلی رقابت نزدیك بود اما در این قسمت اختلاف زیاد است. مسی تلاش زیادی دارد تا ضربات سرش را بهتر كند و حتی گلش در فینال لیگ قهرمانان گذشته برابر منچستر را با ضربه سر به‌ثمر رساند. كریس رونالدو اما یكی از بهترین سرزنان فوتبال است كه با پرش‌های بلند و ضربات سر مرگبارش هر دروازه‌ای را تهدید می‌كند. 
9 - قدرت رهبری: رونالدو 9/ مسی 7 (انتخاب سایت گل: رونالدو) 
البته رونالدو در زمین گاهی اوقات بیش از حد عصبی می‌شود و خود را درگیر جنگ‌های لفظی می‌كند (یا از آن استفاده می‌كند) با این حال آیا می‌توان او را یك لیدر نامید؟ با این وجود او كاپیتان تیم ملی كشورش است و حتی گاهی اوقات در رئال هم‌تیمی‌هایش را رهبری می‌كند. اوضاع مسی كاملا متفاوت است. او از آن دسته بازیكنانی است كه می‌خواهد از فوتبال لذت ببرد و كمتر وارد مسائل حاشیه‌ای و درگیری‌ها می‌شود و دوست ندارد بر 10 بازیكن دیگر تیمش اعمال نفوذ كند. 
10 - ضربات آزاد و پنالتی: رونالدو 9/ مسی 7 (انتخاب سایت گل: رونالدو) 
هر دو این بازیكنان ضربه آزادزن‌های قهاری هستند. البته نمی‌توان این نكته را نادیده گرفت كه رونالدو ضربات شگفت‌انگیزی دارد و به‌تازگی یك استاد فیزیك با بررسی ضربات او به این نتیجه رسیده كه توپ او مثل توپ بیس‌بال به سمت دروازه حریف می‌رود و چرخش و كات عجیبی دارد.



شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

نوري:

به دلم افتاده بود که در ليست تيم ملي جا دارم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پس از اينکه ليست تيم ملي اعلام شد و من جايي در آن نداشتم به دلم افتاده بود که ملي‌پوش هستم.


محمد نوري در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دعوت شدنش به تيم ملي فوتبال کشورمان در دقايق پاياني سفر به مجارستان، اظهار داشت: پس از اينکه ليست تيم ملي روز سه‌شنبه اعلام شد، در ذهن خودم اين فکر را کردم که شايد به خاطر نتايج پرسپوليس، کي‌روش روي من خط قرمز کشيده بود.

وي افزود: باور کنيد به هيچ عنوان ناراحت نبودم چون مطمئن بودم که پرسپوليس در هفته‌هاي آينده به مراتب نتايج بهتري خواهد گرفت و جاي خود را در تيم ملي پس مي‌گيرم.

نوري ادامه داد: خدا خواست و همانطوري که به دلم افتاده بود به تيم ليست ملي اضافه خواهم شد، اين اتفاق افتاد و جا دارد که از اعتماد کادر فني تيم ملي تشکر کنم.

هافبک پرسپوليس خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه مدتي بازيکنان تيم ملي از هم دور بودند به نظر من اردوي مجارستان بسيار مفيد خواهد بود. از طرف ديگر تونس که بايد برابر آن تيم بازي تدارکاتي انجام دهيم، فوتبالي تقريبا شبيه به لبنان انجام خواهد داد. اميدوارم کادر فني اين اعتماد را به من بدهد که در بازي‌هاي تيم ملي به ميدان بروم و خودم را ثابت کنم.

نوري خاطرنشان کرد: تمام ملي‌پوشان پرسپوليس سعي خواهيم کرد با تمرينات خوب در اردوي تيم ملي آماده و سرحال به جمع قرمزپوشان برگرديم تا انشاءالله با بازي‌هاي خوب و نتايج بهتر هواداران را از نگراني بابت نتايج ضعيف در چند بازي اول خارج کنيم.



شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 19:7 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

با عقد قراردادي 3 ساله

فرشاد احمدزاده به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست


با تصميم ژوزه مانوئل بازيکن سابق تيم سابق داماش گيلان به پرسپوليس پيوست.


مسئولان باشگاه پرسپوليس براي رفع چند نقطه از ضعف‌هاي تيم فوتبال خود مجددا دست به جذب چند بازيکن جوان زده‌اند.

از همين رو با تصميم مانوئل ژوزه، فرشاد احمد زاده بعد از ظهر امروز با عقد قرار داد 3 ساله به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.

اين بازيکن سابقه حضور در تيم فوتبال داماش گيلان را دارد و جزو سهميه زير 23 سال پرسپوليس محسوب مي‌شود.



شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

دارکو دراژيچ در کادر فني داماش گيلان


اين مربي اصولا حيات حرفه اي خود را مديون اميرعابديني است و هرجا عابديني بوده او هم هست.


دارکو دراژيچ به جمع کادر فني داماش گيلان پيوست.

بنا به تصويب هيئت مديره باشگاه، دارکو سرمربي سابق داماش لرستان و دستيار سابق بلازوويچ در مس کرمان به عنوان مربي به جمع کادر فني داماش گيلان پيوست و کادر فني و سرمربي تيم را تا پايان فصل جاري ليگ برتر همراهي خواهد نمود.

به گزارش گل ،اين چندمين تيم اميرعابديني است که از خدمات دارکو بهره مند مي شود .

 

 



چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 17:44 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 SHADI NAGHADEH Mohsen

محسن شادی امروز از بین شش نفر گروه خد ششم شد و به فینال D راه پیدا کرد.

لینک دانلود نتیجه بدست آمده وی در word

http://uplod.ir/5l42631y155n/Rank.docx.htm



 

 بخش دوم کنفرانس خبری مربوط به معرفی مالک جدید باشگاه داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند :

 

عابديني_بعضي از تيم هايمان به خاطر عدم بضاعت منحل شد و به آنها ظلم شد...به رشته هايي مثل واليبال آقايان و بانوان و فوتسال بانوان که کاملا شکل خوبي به خود گرفته بود. بسکتبال ما به ليگ برتر رفته است و ما مجبور شديم به خاطر مسائل مالي يکي يکي آنها را واگذار کنيم.

در جلسه اي که داشتيم من از مهندس قويدل خواسته ام که قدم به قدم پيش برويم و اول فوتبال رشت و گيلان را به جايگاه صدر فوتبال ايران برسانيم و بعد به سراغ رشته هاي ديگر برويم . چرا بايد اصفهان و آذربايجان به آن جايگاه برسند اما اينجا با اين پتانسيل در بالاترين سطح نباشد؟
البته در بحث رشته هاي ديگر هم ما ابتدا رشته هاي توپ و تور را مدنظر قرار داريم و بعد رشته هاي ديگر .

 

عابديني_در خصوص سوال وارش اسپرت مبني بر زمان تزريق پول : آنچه که مربوط به تشکيلات صدرا و هيات مديره داماش بوده است قطعي شده است و همه چيز هم براي انتقال امضا شده است .ناظر قضايي هم امضا کرده و موافقت خود را اعلام کرد . نوع پرداخت ها مشخص شده و بودجه باشگاه هم در حال بررسي است و انشالله همه چيز با قدرت پيش خواهد رفت .

 

قويدل_در پاسخ به سوال وارش اسپرت در خصوص زمان سهامي شدن: سعي ما بر اين است که اين اتفاق خيلي زود به وقوع بپيوندد. شايد حتي توانستيم قبل از نيم فصل بستر اين کار را مهيا کنيم .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



عابديني_دستمان خالي نبود و اتفاقا پر بود چون مردم با ما بودند ! اين مردم ما را رها نکردند و بچه هاي تيم هم مثل شير ايستادند... اين ها بضاعت معنوي تيم داماش است . ما پول نداشتيم اما شرف داشتيم؛ بچه هاي ما با اعتماد راسخ ايستادند ... باور کنيد من گاهي بعد از دو ماه فقط دو ميليون تومان به بچه ها مي دادم اما بازيکن سرش را بلند نکرد و آمد در زمين سرش را جلوي توپ و حريف گذاشت . داماش در بدترين شرايط توانست خودش را حفظ کند و هفتم جدول رده بندي شود ...

سه مربي عوض شد اما هارموني تيم و اين بچه ها عوض نشد و با عزمي جزم براي تيم خود تلاش کردند .
مردم در بحراني ترين روزهاي ما آمدند و استاديوم را پر کردند و نود دقيقه ايستاده تشويق کردند و پاي کوبيدند . مسئولين هم اگرچه من گلايه هايي داشتم اما آنها هم کنار ما آمدند .

نامه آخر من به شکل سرگشاده بود تا همه بخوانند و بدانند که من از هيچکس گله ندارم و از همه هم تشکر کردم . از هواداران هم مي خواهم که به مدير و مسئولي اهانت نکنند چون در شان هواداربافرهنگ ما و داماش هم نيست . 

 

قويدل_هر باشگاه استاديومي دارد که يا از آن خودش است يا آن را به نحوي در اختيار دارد . من همينجا از آقاي بابايي مي خواهم که يکي از استاديوم ها را يا به شکل اجاره يا فروش در اختيار باشگاه داماش و آقاي عابديني قرار دهند تا ما آن را به بهترين شکل ممکن تجهيز و استاندارد سازي کنيم . هواداري که با اين علاقه مي آيد بايد به بهترين شکل از آن پذيرايي شود . اگر مي خواهيم يک باشگاه آسيايي داشته باشيم بايد استاديومي در حد آسيا هم داشته باشيم...براي اينکار از الان هم شروع کنيم فکر مي کنم دير باشد .

 

بابايي_همانطوري که در بحث ملوان ما هر کاري از دستمان بر آمد سعي مي کنيم براي داماش هم اينکار را انجام دهيم  مي توانم از الان قول استاديوم سردارجنگل را بدهم (در اينجا با اصرار و جملات شوخی وار مهندس قويدل و مهندس عابديني مبني بر در اختيار گيري عضدي مواجه مي شوند.) اما در مورد عضدي داماش مي تواند بازيها را در آنجا انجام دهد اما در خصوص واگذاري يا اجاره بايد بررسي هايي انجام بگيرد و کمي مشکل است . 

 

عابديني_متاسفانه در کل شهرمان يک هتل کادوس را داريم! وقتي ايشان مي گويند که آمده اند تا اينجا هزينه کنند و استاديوم را به استاندارد بين المللي برسانند ما بايد بلافاصله استقبال کنيم . من از آقاي بابايي مي خواهم بروند و اين مجوز را بگيرند تا اين اتفاق بيفتد . اگر هم يک روزي نظام جمهوري اسلامي تصميم بگيرند ما در عضدي کار نکنيم خب يک استاديوم نقلي با استانداردهاي بالا و بين المللي درست شده است که در اختيار شما قرار مي گيرد اما من که مي دانم اين نظام دارد به مردم بها مي دهد تا مردم کمي از دغدغه هايشان را فراموش کنند .

رئال مادريد و بارسلونا هم استاديومشان وسط شهر است و آنجا نگفتند که مردم ممکن است بيايند مشکل ايجاد کنند در حالي که بالاي 100 هزار نفر در استاديومشان جا مي گيرد . من خواهش مي کنم که اين باور را پيدا بکنيم و به مردم بها دهيم تا نتيجه اش را هم بگيريم .

 

قويدل_من مادرم همشهري دوستان(اشاره به حاضرين) است  و فرهنگ مردم رشت هم زبانزد خاص و عام است . ما بياييم به مردم احترام بگذاريم چرا که مردم اين شهر لياقت خيلي بيشتر از اينها را دارند . من تا الان که 35 سال دارم نشنيده ام که در گيلان و رشت مشکل يا مسئله خاصي پيش بيايد . من خواهش ميکنم اين استاديوم را در اختيار هواداران قرار دهيد و اين را هم بگويم نه اينکه اينجا آباد شود و سردارجنگل بازسازي و آباد نشود ...همينجا رسما اعلام مي کنم که ما حاضر هستيم هر دو استاديوم را بهينه سازي و استاندارد کنيم و در شرايط خاص بازيهايي را هم در آنجا انجام دهيم . 

 

عابديني_ با اصرار خبرنگاران در خصوص گلايه هاي مهندس عابديني از مسئولان وي گفت : من توقع داشتم وقتي شوراي شهر در جلسه اي که در حضور مسئولين استان در استانداري برگزار شد و نماينده شوراي شهر تقريبا متعهد شد که به باشگاه کمک کنند اينکار را انجام دهند . من در شرف بستن تيم بودم و به اندازه نيمي از پيش پرداخت يک بازيکن در بعضي از باشگاه ها به ما کمک نشد و بازيکنان ما با وعده و وعيد آمدند تهران و قراردادشان را بستند .

بعضي از دوستان آمدند عکسشان را با ما گرفتند و رفتند و فقط شعار دادند...! آقايان اعضاي محترم شوراي شهر ، شما من را به آنجا دعوت کرديد و من درد دلم را گفتم و شما هم قبول کرديد. شهر درود کل بودجه اش 12 ميليارد تومان است اما نه به خاطر شخصيتش بلکه به خاطر اينکه يک هنجار را در شهر درود از دست ندهد آمد و هزينه کرد و گفت زمين شهرداري را مي فروشم و تيم را اداره مي کنم ! الان تيم درود را شهرداري دارد تامين مي کند...!

اينجا 138 ميليارد تومان بودجه دارد و اگر 5درصدش را هزينه ورزش مي کردند مشکلي وجود نداشت! من که به آنها گفتم ما را بدهکار کنيد اما قبول نکردند ...

بعضي دستگاه ها نمي توانند و اختياري ندارند که کمکي به باشگاه انجام دهند اما در شوراي شهر ماده 16 و 17 آنها اين اختيار را براي اين کمک مي داد اما نکردند و بنده هم گله کردم! گفتم از همه ممنون و از شوراي شهر گله مند...

آيا ما منتظر هستيم يک هنجار اجتماعي تبديل به يک هنجار سياسي شود و بعد بنشينيم به آن فکر کنيم؟!

اگر مسئولي هم از من گله مند است حاضرم مناظره کنم .

 

عابديني_در پاسخ به خبرنگاري که گفت بهتر است زياد توقعات را در اول کار بالا نبريم گفت : ما توقعات را بالا نبرديم بلکه اهدافمان را مشخص کرده ايم و چيزهايي را که هواداران ، شما و ما در آينده انتظار داريد . تلاشمان در اين راه خواهد بود و خوشبختانه همه پارامترها را هم براي آسيايي شدن يا داريم يا بدست خواهيم آورد . آيا با اين پتانسيل هوادار ، يا حمايت رسانه و فراهم کردن امکانات نمي توانيم به اهداف بالا فکر کنيم و به آن برسيم؟ قطعا مي توانيم .
در بعد استعداديابي هم حتما توسط دوستان به طور قوي دنبال خواهيم کرد .

 

قويدل_به هواداران قول مي دهم که صد در صد مطمئن باشند که هواداران  داماش از قافله پرسپوليس و استقلال عقب نخواهند ماند بلکه تا نيم فصل ما آنقدر از کانون هواداران حمايت خواهيم کرد که حتي بالاتر از آنها باشند .

 

قويدل_شرکت صدرا هم کارهاي ساختماني انجام مي دهد و هم کارهاي مربوط به خودرو و انشالله به زودي در پي وارد کردن خودروي آ ئو دي هستيم .



جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 

 بالاخره پس از حدود یک سال دغدغه و نگرانی داماش به ساحل آرامش رسید و ظهر امروز شرکت سرمایه گذاری و تامین خودروی صدرا رسما به عنوان مالک باشگاه داماش گیلان معرفی شد .

 

ظهر امروز بهرام قویدل مالک جدید باشگاه داماش گیلان در حالیکه از استقبال بسیار خوب هواداران شگفت زده شده بود به همراه امیر عابدینی مدیرعامل داماش در سالن اجتماعات باشگاه داماش گیلان حاضر شد تا نسبت به سوالات خبرنگاران پاسخگو باشد. بخش اول گزیده ای از حرف های بهرام قویدل و امیر عابدینی را در ادامه خواهید خواند :

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 10:58 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

بهرام قویدل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اظهارات فتح الله زاده در برنامه 90 گفت: اواسط فصل گذشته برای عقد قرارداد رسمی جهت اسپانسری با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مذاکراتی کردیم. باشگاه پرسپولیس با درخواست ما موافقت کرد و به توافق رسید و قرارداد رسمی امضا شد که در اسناد رسمی باشگاه پرسپولیس موجود است و به ثبت رسیده است.

وی افزود: مبلغ قرارداد را نقدا پرداخت کردیم که مبلغ خوب و قابل توجهی نیز بود. در همان مقطع با فتح الله زاده هم مذاکراتی داشتیم و پیشنهاد ارائه کردیم اما مدیرعامل باشگاه استقلال گفت به واسطه قراردادی که با شهرداری تهران دارد نمی تواند از نام شرکت صدرا به عنوان اسپانسر در رو یا پشت پیراهن استفاده کند. آنها گفتند فقط می توانیم از نام شرکت شما روی شورت ورزشی بازیکنان استفاده کنیم و بدین شکل با شما قرارداد ببندیم که ما گفتیم برای شرکت ما خوب نیست که اسپانسر چندم باشد. گفتیم حداقل پشت پیراهن بالای شماره از نام شرکت استفاده کنند اما این پیشنهاد را هم نپذیرفتند. حال نمی دانیم چرا این مسائل را مطرح می کنند.

قویدل تصریح کرد: برخلاف اظهارات فتح الله زاده، آقای رویانیان و بردار ایشان و هیچ یک از بستگان مدیرعامل پرسپولیس در شرکت ما سهم، سهام و سمتی ندارند. رویانیان فعالیت اقتصادی و سیاسی برای شرکت ما انجام نداده و بنده تمامی این ادعاهای مطرح شده را تکذیب می کنم و به واسطه تشویش اذهان عمومی این حق را به عنوان مدیرعامل صدرا قائلم از فتح الله زاده در صورت لزوم شکایت کنم.

وی عنوان کرد: با این اظهارات به شرکت ما خسارت معنوی وارد شده و دیدگاه افکار عمومی با توجه به این اظهارات متفاوت خواهد شد و اینها خساراتی است که صحبت های مدیرعامل استقلال به ما وارد کرده است. حاضر نشدند با ما قرارداد امضا کنند وحالا که با پرسپولیس قرارداد رسمی و شفاف امضا کردیم و بر اساس قرارداد حق و حقوق پرسپولیس را دادیم این مسائل را مطرح می کنند.

قویدل خاطرنشان کرد: شرکت صدرا در حال مذاکره با یک تیم لیگ برتری برای خرید امتیاز است در صورت توافق نهایی خودمان مالک باشگاه خواهیم شد و تیم داری و به عنوان یک تیم قدرتمند با پرسپولیس و استقلال رقابت می کنیم.



پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 10:56 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 

امید هرندی

 

 نشست خبری پس از بازی آلومینیوم هرمزگان و داماش گیلان با حضور میثاقیان و هرندی ، سرمربیان دو تیم برگزار شد .

 

هرندی : گرمای هوا بر عملکرد دو تیم تاثیرگذاشت

 

موقعیت های بسیاری را از دست دادیم و مانند بازی نخست پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

امید هرندی در کنفرانس خبری پس از دیدار با آلومینیوم المهدی هرمزگان ضمن بیان مطلب فوق افزود: تیم داماش گیلان با بسیاری از مشکلات وارد مسابقات لیگ برتر شد و توانست در نخستین دیدار خود نمایش قابل قبولی از خود ارائه داده و با بدشانسی نتوانستیم پیروز از میدان خارج شویم.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش اظهار کرد: گرمای حریف نگذاشت بازیکنان بازی دلنوازی را ارائه دهند اما امیدوارم در دیدارهای آتی بتوانیم خود را در جدول بالا بکشیم.

 




هرندی با بیان اینکه تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان با هدایت میثاقیان در بندرعباس خطرناک ظاهر شد، تصریح کرد: به طور حتم آلومینیوم المهدی به واسطه حضور پس از سال ها هرمزگان در لیگ برتر و پشتوانه هوادارانش می تواند برای هر حریفی دردسرساز باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان عملکرد داوری را مثبت ارزیابی و اضافه کرد: تیم میزبان حرفی برای گفتن نداشت و اگر قدری تمرکز لازم را داشتیم پیروز از میدان خارج شده بودیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم با حل شدن مشکلات مالی در دیدارهای آتی تمرکز بهتری داشته و روحیه بالاتر برای پیروزی گام به میدان بگذاریم.

 

از سوی دیگر اکبر میثاقیان در کنفرانس خبری پس از دیدار با داماش گیلان گفت: بازی امروز نشان داد که بازیکنان جوان آلومینیوم با انگیزه خود می توانند در مقابل حریفان با قدرت ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه گرمای هوا بر عملکرد دو تیم تأثیر منفی گذاشته بود، اظهار کرد: تیم داماش تنها یک بازی 90 دقیقه ای در بندرعباس انجام می دهد و بعد راهی گیلان می شود اما بازیکنان آلومینیوم هستند که باید در این وضعیت آب وهوایی تمرین کرده و به مصاف حریفان بروند که این کار را سخت کرده است.

 

میثاقیان با اشاره به اینکه در این ماه خرما در استان هرمزگان به ثمر می نشیند، تصریح کرد: این شرایط بسیار سخت و طاقت فرساست اما به بازیکنانم ایمان لازم را دارم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان اضافه کرد: در این دیدار چند موقعیت صد در صد را به راحتی از دست دادیم وگرنه اکنون سه امتیاز لازم را در دست داشتیم.



فوري:دقایقی پیش خبر رسید که قرارداد واگذاری باشگاه داماش گیلان به شرکت سرمایه گذاری و تامین خودروی صدرا امضا شد .

به گزارش وارش اسپرت، عصر روز چهارشنبه 4 مرداد 1391 قرارداد واگذاری باشگاه داماش گیلان به امضای طرفین قرارداد رسید و تنها برخی از کارهای اداری باقی مانده است که بنا به گفته مسئولین باشگاه به نظر نمی رسد مشکل خاصی در این راه باشد .

قویدل مدیرعامل این شرکت به همراه امیر عابدینی مدیرعامل داماش فردا (پنجشنبه) به رشت خواهند آمد و صبح جمعه نیز در کنفرانس خبری حاضر می شوند .به همین دلیل تغییری در زمان برنامه استقبال هواداران بوجود آمد و این استقبال به احتمال زیاد به جای عصر روز پنجشنبه در صبح روز جمعه برنامه ریزی خواهد شد. ساعت و زمان دقیق حضور هواداران پیش از ظهر پنجشنبه از طریق بخش اطلاعیه یا اخبار کوتاه سایت اعلام می شود . 

در همین راستا سایت رسمی باشگاه داماش گیلان بیانیه ای را روی خروجی خود فرستاد که به نوعی مهر تائید بر مطلب صبح امروز و خبر فعلی ما دارد که در ادامه می خوانید :

 

 



 

سخنی با هواداران : اتفاقات مبارکی در راه است

"... صبوری، تلاش و پیگیری همه ما به بار نشست و تیم داماش گیلان با افتخار راه خود را ادامه خواهد داد...

در ایام ماه مبارک رمضان و طلیعه میلاد امام حسن مجتبی (ع)، به میمنت و مبارکی این ایام و این میلاد نور، اتفاقات میمون و مبارکی در راه است. شاید ادعیه شما جوانان در سحرهای عشاق و غروب افطار به هدف اجابت رسیده است.همیشه دغدغه ما و شما این بود که کشتی فوتبال داماش گیلان به گل ننشیند. الحمد لله و المنه خریدارانی پا پیش گذاشتند که اهدافی مقدس را در راه خدمت به نسل جوان دنبال می کنند.امید است در آدینه پیش رو نقطه عطفی برای روزهای شکوفا و بالنده فوتبال گیلان رقم خورد. صبوری، تلاش و پیگیری همه ما به بار نشست و تیم داماش گیلان با افتخار راه خود را ادامه خواهد داد. جا دارد از همه کسانی که در یک سال گذشته برای رضای خدا و خدمت به نسل جوان این مرز و بوم تیم را مدد دادند بویژه حضرت آیت الله محسنی اژه ای و آیت الله قربانی دامت توفیقاتهما، مسئولان محترم استان گیلان و شما هواداران و مردم دلسوز تشکر و قدردانی نماییم.

سایت داماش گیلان



چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 16:54 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 

بقیه روزنامه ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید